.
.
Eğer bir gün sana şiir yazmam gerekirse,
Baş örtünün altında ki saçlarına yazardım,
Çünkü mesele gördüğün değil, göremediğini yaşamaktır...
▆▇█ Free_1_man █▇▆
.
.
Oysa bir kaç güzel mutluluk varsa, onu kendi ellerimizle yaratıp onlara tutunuyoruz...
Bir fidan ekip meyvesini yemek için umud a bağlanmak gibi bir şey işte ... 😒