Dubiokur

Dubiokur
@Dubiokur
Mustafa Kemal Atatürk’ün yolunda Hep beraber okusak olmaz mı mesela yıksak ön yargıları değişmez mi hiçbirşey? Birlik olsak mesela, başaramazmıyız?
“ Birine sıkıca sarılmak canını acıtmadığında güzeldir. Kemikleri kıran sevgi,artık sevgi değil, sevgiye ihanettir.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nar bal kar kitap yorumu
5/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Kitabın konusu çok güzel ama yazar kitaba o kadar çok yorum katmış ki hikayeyi unutuyorsun, bilmem kaç tane sayfa atladım sırf bu nedenle. Eğer çok çabuk sıkılmayan bir bünyeniz varsa alın. Birdaha okurmuyum bilemem, size yinede iyi okumalar diliyor kaçıyorum (:
NarEmre Gül · Ephesus Yayınları · 20184,163 okunma

Dubiokur

, bir kitap okudu
5/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Emre Gül
7.4/10 · 4.163 okunma
Mavi Gece kitap Yorumu
10/10
·390 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
23 günde okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2020 22:39
Bu kitaba kesinlikle aşık oldum fazlalıkla aşk ve heyecan hissediriyo(: 2. Kitabı çıkar mı, pek emin değilim çünkü sonu olması gibi bitiyor. Gece ve Emir adında bi ikilimiz var ve Herşeyin üstünden beraber geliyorlar. Baya akıcı bir kitap. İyi okumalar diliyor kaçıyorum (;
Mavi GeceK. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20195,1bin okunma

Dubiokur

, bir kitap okudu
10/10
·390 syf.··
Beğendi
·
23 günde okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2020 22:39
·
2020 2. kitabı
K. Kübra Berk
7.7/10 · 5,1bin okunma