1k'da birisi biyografisine şunu yazmış:
o kadar cahilsiniz ki dininiz var diye ahlaka ihtiyacınız olmadığını sanıyorsunuz.
dinden kastı İslam onu anladık bu cepte. şimdi sanıyorsunuz derken şahsen ben sanmıyorum. İslam ile haşır neşir olan birisi içinde ben sanmıyorum ahlaka ihtiyacı olmadığını zannetmesini.
dinsiz kişilerin ise ideolojisi olmadığı hayatını düzenleyen,doğruyu yanlışı ayıran bir ilahi kitabının olmadığı gerçeğini düşünürsek dinsizler mantıken ahlak yoksunu olabilme eğiliminde olan insanlardır.
Şimdi uzun uzun yazardım da neyse işlerim var boş adam değilim ben:)
Melek doğru ve iyi işleri gösterir der ki:
"Bunları yaparsanız ödüllendirilirsiniz."
Ancak önceden kötünün ne olduğunu bilmeyenler, iyinin de ne olduğunu bilmezler...