“Hele bir bakın ki mevsim kıştır, mevsim baharı öldürmüştür. Lakin yeniden doğmak için düşer tohum toprağı dallar yeniden yeşermek için yapraklarını döker. Şu sizin gördüğünüz kar taneleri esasen öldürmek için değil yeniden doğrultmak içindir. Terk ettiğiniz sizi zayıflatmak için, güçsüz düşürmek için değildir işte, daha güçlü olmak için, yeniden yeni olmak içindir.”
Dünyada ne yapıyorsan bil ki; ya Allah içindir ya nefsin için. Hep düşün bunu yaptığın kimin için diye. Allah için yapmak letafet ama nefis için yapmak felakettir