İnsanlarla iletişimi, uyumu zor olan; hayattan beklentisi farklı bir karakterle bu kitapta karşılaşıyoruz. Öyle ki kendinin beklentileri de karşısındaki insanların ondan beklentisi de ona yük oluyor. Okurken hikayedeki karakter Anhedoni hastası gibi hissettim sürekli. Güzel bir kitap tavsiye ederim