fujxjdjjxjxj

fujxjdjjxjxj
@Durak373
"ki eğer sen bu isen, Özür dilerim. Bilmeden sevdim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"En kötüsü de;sahip olmadığın, şeylere ait olmandır.."
Birçok şeyin farklı olmasını isterdim
Sayfa 105·Kitabı okudu
Bugün Milena, yalnız, telaş yorgunluk ve yokluğun var
Edebiyat
Her gün aklımdan geçiyorsun, İnsan bir selam verir.