İçimde kıyametler kopsa da
Ben baharıyım yarınlarımın.
Çiçek açarım her kışın ardından...
İyi ki doğdun Nazım Hikmet...
İyi ki geçtin yeryüzünden🙏
Sevgiyle❤
Her şeyi öylesine yitirdik ki... Bir daha dönmemecesine. Belki de her şey geçmişte kaldı. Bir daha yaşanamayacak olan o şey. Biz işte onu yitirdik.
Her şey boşlukta şimdi...
Onlara insan eli değmiş bir zamanlar. Yaşamışlar, sevmişler ve sonra ölmüşler. Dokunmuşlar bütün o taşlara, o evlere. Onların eli değmiş.
Sonra zamanın eli...