Sanırım insanlık tarihinde yolculamak için en çok sabırsızlanılan yıl olmuştur 2020. Veya böyle bir liste olsa ilk sıralarda olacaktır. O kadar çok böyle yazılar okudum ki, üzüldüm 2020 adına biraz da...Gerçekten çok zordu herkes için. Evet yıl olarak geride bırakıyoruz belki ama süreci 'yaşanıldı ve bitti' diye bırakamıyoruz tabi ki.Bizimle beraber taşıyoruz yeni yıla da...Elbette bir yerlerde son bulacak, ama bize okuyarak, gezerek, yazarak, duyarak asla elde edemeyeceğimiz bir tecrübe bırakacak...Bunu gördük, soluduk ve yaşadık zîra. Artık bazı şeylerin sadece fantastik öykülerle, filmlerle sınırlı olmadığını biliyoruz.
Güzel olan şeyler de yaşadık mutlaka, ama kötü olanın kalıcılığı, etkisi ve izi hep daha baskındır yazık ki. Kendi adıma üç yanlışın bir doğruyu götürmesine karşıyım. Bir sürü yanlış olsa bile elimdeki bir doğru değerini yitirmemeli. Bu bir nevi sebeptir, amaçtır, umuttur insanlık adına...
Dünü dünde bırakacağımız zamanlar gelecek elbet ve 'an' lar bize keyif verecek. Güzel düşünelim güzel olsun.
Bu seneden tek bir dileğim var, kabul görürse şayet...Daha az yorucu olmasını diliyorum hepimiz adına...Biraz dinlenmeyi fena halde hak ettik çünkü.
Mutlu yıllarınız olsun🙏🥰🥰