İşte Hodbin, bu haklı ve haksız savaşların içinde büyümüştü. Eğri ve doğru yoktu, doğduğu dünyada ; sadece, benciller vardı.
Herkes, kendi hikayesinden sorumluydu ve herkes, kendi hikayesince yoğrulurdu.
Öyle ya da böyle, sadece kendin için yaşardın. O yüzden bu dünyada herkes, hem mazlumdu hem de zalim.