İnsanlar "kalbi kırık " tabirini o kadar sık kullanmaya başladılar ki artık anlamını yitirdi. Bense kızımı kaybettiğimde kalbimin sahiden de binlerce parçaya bölündüğünü hissettim ve o zamandan beridir başka hiçbir şey hissedemiyorum, başka hiçbir şeyi umursayamıyorum. Onun ölümü yalnızca kalbimi kırmadı, beni de kırdı, Ben o eski ben değilim artık. Başka biriyim. Ne bir şey hissedebiliyorum ne de birinin sevgisine karşılık verebiliyorum. Sevgiyi ödünç almak geri vermesinden daha kolaydır.