📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İkinci ve üçüncü kitabın yorumunu beraber yapacağım. Yer yer spoiler içerebilir.
İlk kitabin sonunda bir ayrılık olmuştu ama bazı sürpriz sebeblerden dolayı Blaire geri dönmek zorunda kaldı. Tabiki de Rush'a yüz vermedi ilk bu çok hoşuma gitti. İlk kitapta Rush'i sevmiş olsamda bu kitap acayip çileden çıktım. Kız bir bebek bekliyordu daha uzatır sonlarda söyler diye düşünmeme rağmen kitabın ortalarında söyledi bu çok iyiydi. Sonra ise hep Blaire ve ailesi arasında kaldı. Acayip sinirlerim bozuldu. Blaire tam bir melek 19-20 yaşlarında olmasına rağmen herşeyi öyle güzel omuzlandi ki hayran kaldım. Asla ikinci planda olmayı hak etmedi. Çok ama çok kızdım o muayenelere falan tek gitmesi Nan kaza geçirdikten sonra Rush in onu bir süre aramaması çok canımı yaktı. Yine de herşeye rağmen kız onu terketmedi. Gerçekten Rush onu hak etmiyordu. Woods hep yanında oldu bı ara keşke Blaire Woods ile olsa diye bile düşündüm. Üçüncü kitapta biraz daha Blaire'in üstüne düşüyordu ama Nan gene araya girdi. Ve bebekleri ile bir sıkıntı yaşarken Blaire yine yalnızdı. Bu sefer gidip Rush'i boğmaya hazırdım. Blaire Rush bir tercih yapmak zorunda kalırsa kendi ve bebeği yerine Nan'i seçecek diye korktu asla ama asla kız bunları hak etmiyordu. O hep ilk tercih olmayı hak edecek biriydi. Kitabın ikinci yarısı Rush tam bir romantik ve aşık davrandı ama keşke Blaire onu bir kere daha adam akıllı terk etseydi fena olmazdı. Sürünen bir Rush okumak istedim. Nan'i bu hale getiren cidden bir miktar Rush idi kıza çok fazla yüz vermiş doğal olarak Blaire gelince Nan tam elinden oyuncağı alınmış cadı bir kız gibi davrandı. Keşke Nan iyi bir insan olsaydı bu hikayenin sonunda keşke Blaire ile anlaşmaya çalışsa doğan minik yeğenine halalik yapsaydı. Ben seriyi çok beğendim keşke kalan kitaplarda cevrilse
Kitaba kalbimi bıraktım nefisti. Hiç bu kadar yoğun ve duygusal aynı zamanda eğlenceli bir kitap beklemiyordum. Ortada büyük bir sır var bu sır Rush'in kardeşi Nan ile alakalı ama aynı zamanda Blaire ile de alakaliydi. Siz tüm kitap boyunca sırrı merak ediyorsunuz açıkçası ben acayip meraklanmistim. Her sayfayı heyecanla çevirdim. Aslında sır aşırı büyük değil ama aşırı trajedikti. Rush ve Blaire tam mutlu olacakken biraz daha uzağa savruldu. Son sayfalar çok uzucuydu ya. Ayrılık sahneleri kalbimi kırdı valla. Blaire'in babası cehennemin yedi kat altında yansa yeridir. Hemen heyecanla diğer kitaba geçeceğim. Kitabın kesinlikle tavsiye ederim.