Düşdiyez

"Çocuğun yediği helal, giydiği haram,” demiş büyüklerimiz. Bir de kibir ve gösterişin günah olduğunu söylerler. Büyüklerimizin dediklerini bir kenara koyup çocuklarımıza en pahalı ayakkabıları, en marka telefonları aldık. Sonuç olarak telefonunun veya ayakkabısının markasından utanmak ya da bundan dolayı zorbalanmak çocukların gündelik hayatının bir parçası hâline geldi. "Dijital Tsunami" adlı kitabımdan alıntıdır.
Düşdiyez
Maalesef çok üzücü veba salgını gibi önüne geçemiyorsun
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖