"Çocuğun yediği helal, giydiği haram,” demiş büyüklerimiz. Bir de kibir ve gösterişin günah olduğunu söylerler. Büyüklerimizin dediklerini bir kenara koyup çocuklarımıza en pahalı ayakkabıları, en marka telefonları aldık. Sonuç olarak telefonunun veya ayakkabısının markasından utanmak ya da bundan dolayı zorbalanmak çocukların gündelik hayatının bir parçası hâline geldi.
"Dijital Tsunami" adlı kitabımdan alıntıdır.