Selda

Selda
@DustyLibrary
"Gercek mutluluk varış noktasinda değil yolculuktadır"

Selda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
8 günde okudu
·
2023 527. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma
Reklam

Selda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
15 günde okudu
·
2023 526. kitabı
Agatha Christie
8.7/10 · 43,6bin okunma
Kendimi butun ruhumla unutmanin uykusuna birakmak istiyordum.Unutmam mumkun olsaydi,unutmak surekli olsaydi,gozlerim kapansaydi da azar azar uykunun otesine,mutlak hiclige gomulebilseydim,varligimi artik hissedemez olacagim noktaya varsaydım,bir murekkep damlasinda bir musiki ahenginde ya da renkli bir ışında erir giderdim ve sonunda dalgalar ve şekiller öyle büyürlerdi ki,hissedilemezin icinde silinir,yok olurlardı.. O zaman dileğime kavuşurdum..
Cunku benim icin hic onemi yok,inanmis inanmamis baskalari.Lakin yek korkum;yarin olebilirim kendimi taniyamadan.
Hayat tecrubelerimle şu yargiya vardim ki,baskalariyla benim aramda korkunç bir uçurum var,anladim,elden geldigince susmam gerek,elden geldigince dusuncelerimi kendime saklamaliyim ...