Kendimi butun ruhumla unutmanin uykusuna birakmak istiyordum.Unutmam mumkun olsaydi,unutmak surekli olsaydi,gozlerim kapansaydi da azar azar uykunun otesine,mutlak hiclige gomulebilseydim,varligimi artik hissedemez olacagim noktaya varsaydım,bir murekkep damlasinda bir musiki ahenginde ya da renkli bir ışında erir giderdim ve sonunda dalgalar ve şekiller öyle büyürlerdi ki,hissedilemezin icinde silinir,yok olurlardı..
O zaman dileğime kavuşurdum..