Selda

Selda
@DustyLibrary
"Gercek mutluluk varış noktasinda değil yolculuktadır"
. ...asla kalici ve icten olmayan insan iliskileri....
Reklam
Uyumaya biraz daha devam etsem de bütün bu sacmaliklari unutsam,nasil olur acaba ?
Denize karşı bir bankta, Omuzuna başımı yaslayıp, Sesinden şiirler dinlemek gibi Çocukça isteklerim oldu. Bağışla.... _Nazım Hikmet_

Selda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
Beğendi
·
26 saatte okudu
·
2023 483. kitabı
Gustave Flaubert
6.6/10 · 3.511 okunma
Bir gün her şey yoluna girerse,umarim hala hevesim ve istegim kalmis olur.. _Frida Kahlo_
Reklam