* Yeri geldiği zaman Hz.Yakup gibi perişanlığını dağınıklığını,tükenmişliğini Rabbine arz ve itiraf edebilmeli insan. Hz. Nuh gibi " Ben yenildim, mağlup oldum" diyebilmeli insan. Bunu başararak Allah'tan müstağnı olma ayıbından kurtulan bir kul için, sorunlar çözüme, mağlubiyetlerse zafere en yakın noktadadır...