Kitabın dinamiği güzeldi. Ben sonunu tahmin edebildim. Bence tek sıkıntı oradaydı. Yazarın dili gayet anlaşılırdı. Ve nasılsa bu yazar ne yazsa ürkütücü bir tarafı oluyor gibi. Bu da büyük bir yetenek. Okunabilir bence.
On KişiydilerAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202143,7bin okunma
"Hayır... Yanlıyorum. Hiç ağlamamışsın sen! Yüzün bembeyaz, gözlerinin ışığı sönmüş ama gözyaşlarının izi bile yok. Öyleyse, yüreğin kan ağladı, öyle mi? "
"..çünkü 'ona benziyorum' dediysem bu, bende de onun gibi etkileyici kudret, büyüleyici kişilik var, anlamına gelmez. Yalnız, 'Onunla ortaklaşa kimi değer ölçülerimiz ve duygularımız var, ' demek istiyorum. "