Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
biri beni aldattığında gidip ondan öcümü almadım. Öfkemin dilime taşıdığı hiçbir cümleyi gidip söylemedim beni kandıranlara, çünkü kalbime yakışmazdı öfke dolu sözler.
Öyle korkma, düşersen düş.
Düşerken aç ki gözlerini, ne için düştüğünü gör.
Nasıl dibe çektiğini bil, kimin ittiğini bil, acıyı bil, dengeyi bil.
O anın bir mola olduğunu, bir sınav olduğunu bil.
Bir an gelir ki, kalkar insan yerden.