Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
Üzgünüm ama çok hoşunuza gideceğini düşünmüyorum. Kapağına aldanarak aldığım kitaplardan biri ama kütüphanemin olmazsa olmazı değil...
Sadece emeğe saygı için kitabın sonuna kadar okudum. Ama sona gelmek için kendimi zorladım..
Beğendiğim cümlelerini ileti kısmında paylaştım. Kitap sadece o birkaç cümleden ibaret.