EDA BAŞDAŞ

EDA BAŞDAŞ
@EDA_BASDAS
Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
Acı insanların gözüne kaçınca ağlatıyor işte.
Sayfa 158
Reklam
Alınan değer ile verilen değer birbirini tamamlamıyor.
Kaybedecek bir aydınlığın yoksa karanlıktan korkmazsın..
Sayfa 151
Acı çekmek kordon bağının kesilmesiyle başlar ama o yaranın iyileşmesiyle bitmiyor işte. Hayat her zaman yeni yaralar açmak için pusuda bekliyor.
Sayfa 149
Ve şunu unutma şakın: kendi iç sesini dinliyorsan yalnız, kendine cevaplar veriyorsan yapayalnızsındır.
Sayfa 92
Reklam