EDA BAŞDAŞ

EDA BAŞDAŞ
@EDA_BASDAS
Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
Kiminle olursan ol kimsesiz kalmaktır yalnızlık..
Sayfa 90
Reklam
Aşkın ömrü kalbini yaşadığın kadarmış Meğer benden seni dilenen benmişim Bağışla beni!
Ve üşüyorum hala ... Oysa kalın giyinmiştim yalnızlığa bu defa... Sanırım eskitmişim...
Can çıkar huy çıkmaz derler Öyleyse ölünceye sonsuza kadar kal benliğimde/içimde
Sayfa 189·Kitabı okudu
Seviyorsan bırakma. Bir daha aşık olmayacaksın. NE GEREKİYORSA YAP. Yoksa çok pişman olursun.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Reklam