Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
İlk kez Kahraman Tazeoğlu ’nun kitabını okuyorum. Konusu klasik Türk filmi konusu gibi olsa da kendini okutan bir kitaptı. Ve sonunda kendime bıraktığım not ise ; hayatta her zaman aşkı dolu dizgin yaşayan değil, fedakarlık yapan kazanır.
“Senin için senden vazgeçtim” demekse zorunlu yanlız bırakmanın şaşalı halidir. Belki ben seninle acı çekmek isterdim. Böyle yarım yamalak kalmaktansa son anına kadar seninle olmak isterdim. Benim yerime, benim adıma karar vermeni istemezdim demek isterdim Feza yerine...
İnsanlar arasında (kadın-erkek ilişkisi demiyorum tüm insanlar için söylüyorum!!! ) gizli , saklı yada yalan asla olmamalı notunu da kendime eklemeyi unutmadım.
VazgeçtimKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20159bin okunma
Arda Erel’in okuduğum ikinci kitabı. Bu kitabında sanki karşılıklı oturup konuşuyor, sorularımı duymuşcasına cevaplar verdiğini görerek okuduğum bir kitaptı. Terapi gibi oldu. Okumanızı tavsiye ederim.