"Engelli olmak öğrenmeye ve üretmeye engel değildir. Bu dünyaya istediğimiz gibi gelmedik istediğimiz gibi gidemeyiz. Karanlığa söyleneceğine bir mum yak!"
"Sevgi kötülüğü yok ettiği gibi, iyiliği de yaymaktadır,katı kalpleri yumuşatmakta, insan doğasının en saf yönünü oluşturmaktadır. Sevgi, insanlığın dayandığı en büyük hakikattir."
Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?