Bana dünyanın hakikaten suratına tükürülmeye bile değmez olduğunu ve bu dünyada suratına tükürülmeyecek bir tek,ama bir tek insan bile bulunmadığını sağlam bir şekilde ispat ettin.
“Ben onsuz ne olurum?..Değil birkaç ufak hürriyet,birçok ve hem daha büyük şeyler bile bu yolda feda edilebilir…”diyordu.Macide’yi hayatında yok farz etmek mümkün değildi.Ondan ayrılmayı düşünmek şöyle dursun,onunla birleşmeden evvel nasıl yaşadığını,gezip dolaştığını bile tasavvur edemiyordu.