❦✰ESRArengiz✰❦

❦✰ESRArengiz✰❦
@ESRArengiz___
Açılın ben bi okur’um :) Ruhu savaşçı, görünüşü zarif. “Huz mâ safâ, da’ mâ keder” #kendine #öğretmen
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nerde o eski 1000k’lar
Buraya da üye alırken liyakat falan gerekmeye başladı. İpini koparan gelmiş.
1000Kitap
Ama siz arkasından atıp tuttuğunuz insanlarla aynı masada oturursanız ben sizi ciddiye alamam ki 🤷‍♀️
1000Kitap
“En güzel yıllarım birileri tarafından heba edildi.”
Ama kime göre neye göre … Belki Allah başka bir musibetten korudu. En güzel yıllar henüz yaşamadığım yıllar da olabilir, bunu Allah bilir. En güzel yıllar en güzel kişilerle geçirdiğimiz sağlıklı yıllardır. Bu kimine göre yirmiler, kimine göre otuzlar, kimine göre kırklar belki de… Ben tevekkul ediyorum Rabbim güzel olanı verecektir. Bana düşen iyi insan olma mücadelemi sürdürmek… ❦✰ESRArengiz✰❦
1000Kitap