Bazen bakıyorum resimlerine; hüzün sarıyor her yanımı. Acaba diyorum ne zaman kavuşurum sana?
Bir kerecik görsem seni, herseyi unutuversem, kokunu çeksem içime , doya doya sarılsam, elim sürsem örtüne, etrafında pervane olsam Kabe'm...
Ey Rabbim bizlere de nasip et ...
Hayırlı Cumalar...