Sumeyye

Sumeyye
@ESUEM
öğrenci
Izmir
3 okur puanı
Ağustos 2017 tarihinde katıldı
6/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2018 17. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 30 Nisan 2018 20:44
Kitabı sevdim. Zaten bu yazarın diğer iki kitabını daha önce okumuştum. Ama diğer kitapları çok önce okuduğum için pek hatırlamıyorum. O yüzden karşılaştırma yapmadan bahsedeceğim. Kitap tam bir çerezlik kitap. Dün azıcık okumuştum ama eğer okumasaydim tek günde bitecekti. Hızlı okunan bir kitap. Bazı yerlerde sıkıldım bazı yerlerde karakterlerin aptallıklarında sinirlendim. Kitap çok fazla aşk kitabıydı. Bu yüzden ve karakterlerden özellikle Annadan dolayı kitabı pek sevemedim. Ama okurken genel olarak eğlendim ve kitabi sevmediğim söylenemez sadece çok sevmedim.
Anna ve Fransız ÖpücüğüStephanie Perkins · Yabancı Yayınları · 20171,719 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
8/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2018 16. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Nisan 2018 17:33
Bu kitap benim Patrick Ness ten okuduğum ilk kitap oldu. Kitabı açıkçası çok beğendim. Sadece sonundan memnun kalmadım. Çok kalın bir kitap olmasına rağmen çabuk okunuyordu. Başlarda biraz sıkıldım. Hep böyle mi devam edecek falan dedim ama o zaman bile içimde hep bir merak vardı ve acaba şimdi ne olacak diyordum. Sonunu begenmememin sebebi ise ucunu çok açık bırakmasıydı. Bazılarının hoşuna gidebilir ama ben pek sevmedim bir sonu olsun isterdim. Tabi ozaman kitap daha da uzatacaktı ve bu sefer bayacaktı. Bilemedim. Ama kitap almaya değer bir kitaptı bana kalırsa.
Son ve ÖtesiPatrick Ness · Yabancı Yayınları · 2017670 okunma