Beril

Beril
@E_Beril
Ben bir Yolbulucu'ydum. Bunca zaman sonra bile. Ve yolumu nihayet bulmuştum.
Sayfa 375·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kimse, birbirine tıpatıp benzeyen tüm o yıldızlar arasından en sevdiğini tanımaz mı?
Sayfa 372·Kitabı okudu
Marlo'nun da dediği gibi yolculuğumdan bir kez şüphe etmiş olsaydım, seçtiğim yolda bir kez tereddüt edip arkaya bakarak kendi kafamı karıştırsaydım... Bunların hiçbirini yaşamamış olurdum. Kim olurdum bilmiyorum ancak kendim olmazdım.
Sayfa 370·Kitabı okudu
Karanlık hakkında...
İçten içe onu sevmeye başladım çünkü bunca zaman çok sevdiğim birine göz kulak olmak konusunda iyi iş çıkardı.
Sayfa 365·Kitabı okudu
Bast, karanlık avucunu benden yana gösterdi. "Anlaşmalardan sıkılmadın mı, Eira? Çünkü ben çok sıkıldım. Sen benim... Arkadaşımsın. Sana yardım edebileceğim için edeceğim. Bir anlaşma yüzünden değil. Ama bana bir söz vermelisin." "Nedir?" "Kendin olarak döneceksin. Üzgün de olsan... Mutlu da olsan. Eira-Beyaz Deniz- Karlorian olarak. "
Sayfa 358·Kitabı okudu