-İster sev ister sevme.İster gel ister gelme.Benim yolum ortada, bak hemen şuracıkta.İster yürü ister yürüme.Sevsen de sevmesen de,gelsen de gelmesen de,yürüsün de yürümesen de ben artık gidiyorum.Durmak ve beklemek bana göre değilmiş.Gençliğimin dört yılına mal olsa da sonunda anladım.Ne benim bir önemim var ne de senin...Sana olan sevdamın bile bir önemi yok.Önemli olan tek şey yolun kendisi .Ve ben yürümek zorundayım.Seninle veya sensiz...Devam etmek zorundayım.Elveda...