-Herkes gider bir gün,herkes bırakır,herkes terkeder ve herkes aldatır.İnsan yine kendisiyle kalır:Bir başına,belki yorulmuş,belki de huzurlu...Kalbinde sevdikleri, kaldıysa bir kalbi tabi...Aklında sevdikleri ,aklı başındaysa tabi...Unutmamak gerek ki bir insanı ayakta tutan yine kendisi.Bu sevmek bu bağlanmak sevdası niye peki?Belki de insan bir tek severken yaşadığını hissediyordur.Yaşamak ve bunu hissetmek...Bizi biz yapan ne ki?Sevmek mi? Yaşamak mı? Hissetmek mi?