-Normal bir insandım Bay E. İnsanların büyük bir kısmı gibi normal ve sıradandım. Normal ,sıradan ve hatta sıkıcı bir insandım. Aynı dünyada yaşayan diğer insanlar gibi. Günün biri geldi ben de her sıradan insan gibi sıradan birisini sevdim. Ama ne zaman ki sıradan bir insanın kendisini nimetten sayıp sıradan insanlara burun kıvırdığını gördüm işte o zaman anladım.Tüm insanlar böyleydi. Yedisinden yetmişine,beşikten mezara kadar her insan böyleydi. Herkes kendisinin ne halt olduğunu unutup kral gibi tanrı gibi insanların kendisini sevmesini bekledi. Kimse normal ve sıradan insanların hikayelerini anlatmadı. Herkes kötü,sorunlu,aşırı ve bu tarz insanları taklit edenleri takip etti. Onlara hayran kaldılar. Onların hikayelerini anlattılar. Bunu anlamam yıllarımı aldı. Bir çocukluk bir gençlik ve bir kalp feda ettim. Ama sonunda anladım. Anladığım zaman da elime bir bıçak aldım içlerinden birinin boğazını kestim. Ben ne zaman ki o boğazı kestim insanlar beni gördü. Beni gördüler ve benim hikayemi anlattılar. Benim şarkımı mırıldandılar. Ben de hepsini birden öldürmeye karar verdim. Çünkü Bay E. ben unutmadım. Feda ettiğim çocukluğumu da gençliğimi de kalbimi de unutmadım.