Vay be! Daha önce böyle hayaletli bir fantastik okumamıştım.
Kocası Hal'le karanlık bir geçmişe sahip olan Margaret,Hal'le birlikte yeni bir eve taşınır.
Fakat dışarıdan resmen şaheser gibi görünen bu evde çözülmemiş sırlar vardır.
Aslında bu kitabın fantastik olduğunu bilmiyordum,dikkat etmemiştim. Ama hem bir değişiklik oldu hem de yeni bir yazarı tanımış oldum.
Aman aman harika,müthiş diyebileceğim bir kitap değil ama berbat diyebileceğim bir kitap da değildi. Orta şeker.
Şöyle bir şey var ki bence bazı cümleler fazla karışık ve biraz fazla farklı kelime vardı. Yani kitabın konusuna ve üslubuna göre.
Daha sonra kitabın yarısına gelene kadar konu çok yavaş ilerledi bence.
O hoşuma gitmedi diyebilirim.
Ama kitap asıl son safhalarda sarmaya başladı beni. İçimden hep bir kötü sonla bitecekmiş gibi geçti ama iyi sonla bitti.Olsun.
Demem o ki uzun zamandır fantastik okumayan ben sevdim.
Siz de sevebilirsiniz;)