Her kadında yalnız seni aradım, kiminde saçların vardı, kiminde tenin, kiminde kahkahanın bir parçası. Bütün yazdıklarım bir davetti, bir arayıştı. Sana açılan bir kucaktı, her kitabım. Ders verirken senin için konuşuyordum. Seni seviyorum dediğim her kadında sevdiğim sendin. Ve yoktun ortada.
Sana kızmıyorum. Sen bu kadarsın.. Bilmeliydim..Kalbim kırılmadan ayrıldığım tek gece olmadı…Belki anlamadım seni. Kim kimi anlamış my darling. Her roman güzel bitmez ki..