F

F
@Eachraidh
Si vis pacem para bellum
Aydınlık olduğu sürece, yeterince yürekliyiz. Ama sonra?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyiz biz? İnsan mı? Yoksa hayvan mı? Yoksa vahşiler mi?
Bir canavar nerede yaşayabilir?
Her şeyin bir doktoru vardır. Kafanızın içinin bile bir doktoru vardır.
Şef olunca düşünmen gerekiyordu, akıllı davranman gerekiyordu. Sorun buydu. Sonra bir fırsat kaçırılıyordu; şef olan hemen karar vermek zorunda kalıyordu. Bu durumlar insanı düşündürüyordu ve düşünce değerli bir şeydi, sonuçlar veren bir şeydi.