Olağanüstü bir yüzünüz var Bay Gray.
Asmayın yüzünüzü. Gerçekten öyle.
Bir bakıma, güzellik de bir tür dehadır; hatta dehadan çok daha üstündür çünkü hiçbir açıklamaya ihtiyaç duymaz. Güzellik, tıpkı Güneş ışığı gibi, bahar mevsimi gibi, karanlık sulara aksi vuran,
adına ay dediğimiz o gümüş deniz kabuğu gibi bu dünyanın muazzam gerçeklerinden biridir. Sorgulanamaz.
Yüceliği ilahidir. Ona sahip olanlara asalet bahşeder. Ah şimdi gülüyorsunuz ya , güzelliğinizi kaybettiğinizde gülemeyeceksiniz... Bazıları güzelliğin yüzeysel olduğunu söyler.Belki öyledir ama yine de düşünce kadar yüzeysel olamaz. Benim için güzellik mucizelerin en büyüğüdür. İnsanları dış görünüşlerine göre değerlendirmeyenler
sığdır.Bu dünyanın asıl gizemi görünmeyen de değil görünendedir...
Tanrılar size lütufkâr davranmış Bay Gray, ama bilin ki tanrılar verdiklerini kolaylıkla geri alır.