Tohumu atıp öylece beklersen sonuca ulaşman hiçbir zaman mümkün olmayabilir. Zihinsel olarak hazır olmayı bekliyorum diyerek kendini kandırma, hazır olmadığın şeylerde kendini zorlayarak gelişebilirsin ancak
Sen kendi kendine yetme konusunda adımlar attıkça ilk başta seni uyumsuz olmakla suçlayanlar, sonrasında senin sınırlarına ve özgünlüğüne saygı duyacaklardır. Çevreni dikkatle incelersen, diğer insanlar tarafından gerçekten önemsenen insanların büyük bir kısmının özgün duruşları ve prensipleri olan insanlar olduğunu fark edeceksin...
Kendi değerini kendin oluşturabilirsin ancak. Eğer diğerlerinden değer
görmek için onların istediği gibi olursan, değer görmek için dışa bağımlı
hale gelirsin ve her zaman olduğu gibi dışa bağımlı olmak seni kırılgan ve
bağımlı yapar.
Bence bu dünyanın en garip taraflarından biri bu. Kibar olmaya, ince
bir insan olmaya, kimseyi kırmamaya çalışırsın ancak bu durumda da sen
kırılırsın.