İlk olarak söylemem gereken şey geçmişte ne yaşadıysan yaşadın, belki
sana büyük acılar çektirdi birileri, belki alman gereken sevgiyi vermediler,
belki seni yok saydılar, belki de çok daha kötü şeyler yaptılar. Geçmişin
yükleriyle başı belada olan birçok kişi, sanki o yaranın oluştuğu anı tekrar
tekrar yaşıyor gibidir. Ve zihninde durmadan bir mücadele vardır, sanki
geçmişi değiştirebilecekmişsin gibi, öfkenle ve yaraya neden olan kişi ya da
kişilerle savaşır durursun.