📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birisi seni eleştirdiği zaman iki ihtimal vardır: Eleştiri ya doğrudur ya da
yanlıştır. Yanlışsa zaten problem yok. Doğruysa da şunu düşünmelisin,
kimse mükemmel değildir, kimse bu dünyaya tam olarak gelmemiştir.
Herkes hata yapar, öğrenir ve kendini geliştirir. Aldığın doğru eleştirilerin
de bu yolda sana katkısı olduğunu unutma. Ama sen aldığın doğru
eleştirileri bir yıkım gibi algılarsan, her eleştiri bir kurşun gibi saplanır
vücuduna ve bir süre sonra sen hayat yolunda korkak ve bıkkın hale
gelirsin. Dediğim gibi kimse senden mükemmel olmanı beklemiyor, sen
elinden geleni yap yeterlİ
Çünkü o kadar çok huzursuz ve kendini sevmeyen var ki şu dünyada, bu insanların büyük bir çoğunluğu kendilerine olan nefretlerinin hıncını diğer insanlardan çıkarıyor.
Eleştirilere yüklediğin anlamlar ve seni eleştiren insanlara
karşı gösterdiğin tepkileri değiştirerek, hissettiğin olumsuz duygulardan
kurtulman mümkün. Bir şekilde eleştirilerle baş etmeyi öğrenmek
zorundasın, çünkü her zaman karşına çıkacak bu durum.
Eleştirilerden çok etkilenen birisiysen her eleştiri aldığında
hayatını zindan edebilirsin kendine. Ben bu durumu havaya, suya veya
güneşe alerjisi olmak gibi düşüyorum, çünkü eleştiri de hava gibi, su gibi
hayatında muhakkak temas ettiğin bir şey.