İşte günler akşam oldu, kış geçip bahar geldi ,yaz gidip sonbahar oldu, parça parça, sanki çöp çöp aktı bitti ;kederim de geçti gitti ,daha doğrusu dibe indi; çünkü ne de olsa bir şeyler kalıyor, nasıl söyleyeyim... Sanki insanın yüreğinin üstüne bir taş oturuyor! Ama ne yapalım ;hepimizin başına gelecek, kendimizi çürütecek , ölenle ölecek değiliz ya !..