Urbek

Sevmeyi başaramamış bütün kadınlar gibi o da ne olduğunu bilmediği bir şey istiyordu. Aslında istediği bir şey de yoktu ama her şeyi istediğini sanıyordu o.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimileyin gözlerinin önünde ışıldayıveren parlak renkler an gelip de sönünce dinleniyordu.
Zengin ve bağımsız olmasaydı belki mücadeleye atılır tutkunun ne olduğunu öğrenirdi. Ama hiç zorluk çekmiyor ve zaman zaman canı sıkılsa bile ağır aksak yaşantısını pek seyrek heyecana kapılarak ve acele etmeden sürdürüp gidiyordu.
İhtiyar kadın fincanın içine bal koydu.Çayı şekerli içmenin hem günah hem pahalı olduğuna inanıyordu. Oysa kendisinin hiçbir şey için tek bir kuruş harcadığı yoktu.
Kanımın son damlasına kadar savunacağıma yemin ettiğim kadın haklarını savunuyorum.
Sayfa 86·Kitabı okudu