Sevmeyi başaramamış bütün kadınlar gibi o da ne olduğunu bilmediği bir şey istiyordu. Aslında istediği bir şey de yoktu ama her şeyi istediğini sanıyordu o.
Zengin ve bağımsız olmasaydı belki mücadeleye atılır tutkunun ne olduğunu öğrenirdi. Ama hiç zorluk çekmiyor ve zaman zaman canı sıkılsa bile ağır aksak yaşantısını pek seyrek heyecana kapılarak ve acele etmeden sürdürüp gidiyordu.
İhtiyar kadın fincanın içine bal koydu.Çayı şekerli içmenin hem günah hem pahalı olduğuna inanıyordu. Oysa kendisinin hiçbir şey için tek bir kuruş harcadığı yoktu.