Bedriye G.

Bedriye G.
@Ebdg
Burası benim not defterim. Derdimi, üzüntümü ve yaşarsam sevincimi yazdığım..
Sevmeyi bilmiyorsan şayet, neye yarar güneşin doğması ve batması?
Reklam
"Sizler bu dünya için değil ahiret için yaratıldınız. Denize atılmakla tehdit edilen bir balık korkar mı hiç? "
Kargaşa devri gelip çatınca kimse onun seyrini durduramaz, kimse ondan kaçamaz, ama bazıları onu kullanmayı becerir.
Istediğin kadar şatafata gömül, insanlık halinin sefaletinden kurtulamazsın.
Gel, bana elini ver, evimize dönelim, sen şiirlerini yaz, ben yıldızlarımı gözlemleyeyim. Her akşam çırılçıplak gir koynuma, mis kokulu şarapların eşliğinde söyleyelim şarkımızı, dünya dursun bizim için, görmeden, duymadan, geçelim içinden, ne kanı, ne çamuru bulaşsın ayaklarımıza.
Reklam