İnanç yaşama gücüdür. Eğer insan yaşıyorsa herhangi bir şeye de inanıyordur. Bir şeyler için yaşaması gerektiğine inanmasaydı yaşamazdı. Eğer sonu olan şeylerin aldatıcı olduğunu görmüyor ve anlamıyorsa sonu olan bu şeye inanır;
eğer sonu alanın aldatıcı olduğunu anlıyorsa,sonsuz olana inanmak zorundadır. İnançsız yaşamak mümkün değildir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tek yapmaya çalıştığım ,doğru bildiklerimi uygulamaktı,yanlışları azaltmaktı. Ama bunun mümkün olmayacağını da anladım . Biz fazlasıyla yanlışlara alışmışız. Düzeltmek artık yanlış geliyor.