Ebrar

Ebrar
@Ebrar_ymn
Yazgını sev.
✔️ Haftasonu ✔️Sabahın erken saatlari ✔️Kahve
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kim ne derse desin biz kimsenin değil iyiniyetimizin kurbanıyız.
Edebiyat
Bu çağin insanı degilim ben. Ağız dolusu küfurler, sahte dostluklar, samimiyetsiz gülüşler, nankör arkadaşlar, çıkarcı ilişkiler. Gözümün önünde hiç olan dostluklara acıyorum sadece. O kadar igrençsiniz ki.
İnsan nedir diye tanımlamak gerekirse bence ilk tanım "nankör varlık" olmalıdır. Birini tanımak istiyorsanız onun için bir şeyler yapmaya çabalamaktan vazgeçin ve menfaati zedelenen o korkunç nankörü sadece izleyin...
Edebiyat
Yorgunluk sadece bedenen olur zannederdim. Duygular da yorulurmuş , sevmek de yorulurmuş. Kendi ellerinizle topladığınız çiçekler gözünüzün önünde başkasına demetlerle sunulurken o kitabı kapatıp gülleri, papatyaları kurumaya bırakmaktan başka çareniz kalmiyormuş. Şimdi kapatmalı defteri ve rafa kaldırmalı ...