İlk kitap çok heyecanlı bir yerde bitmişti devam kitabına çok merakla başlamıştım.Bu kitap geçmişi öne alarak neler yaşandığını ve o günlere nasıl gelindiğini parça parça ele alarak kurgulanmış.Biraz geçmiş biraz bugünden başlıklarla devam ediyor. Tatyana’nın zorlu mücadelesi,Alexander’ın ve ailesinin geçmişte yaşadığı zorluklar, o amaçları uğruna çıktıkları yollar ve yaşananları burada okudum. Alexander’ın zorlu mücadelesi ise yer yer sıktı bana fazla uzatılmış geldi. Bu kitabı ilk kitap kadar istekle değil bazı yerlerde hadi artık diyerek okudum. Ama bu kitap da bittiğinde çok heyecanlı bir yerde bitti
“Her şeyi kaybettikten sonra yaşamaya nasıl devam edeceğini insana nerede öğretiyorlardı?
Her şeyi kaybettikten sonra nasıl devam edeceğinizi kim öğretirdi?”