Ebrar Ercan

Ebrar Ercan
@Ebrarercan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey biz yaşarken cereyan ediyor ya, zor olan da bu. Ama bugün yorgunum, sonra kahrolacağım.
Bir gün gözyaşımız tükenecek diye korkardım hep. "Korkma" dedim kendime, "nişanlısı askerde kızlardan ödünç alırsın.". "Yetmezse, evladı ölüm döşeğindeki annelerde de vardır. Yaşamak için ölmek zorunda kalanlar da cabası." Yaşamak ciddi bir müessesedir. Ve sizi temin ederim ki ucuz bir yaradır aşk. Siz bir de özlemi görün.