Bir gün gözyaşımız tükenecek diye korkardım hep. "Korkma" dedim kendime, "nişanlısı askerde kızlardan ödünç alırsın.". "Yetmezse, evladı ölüm döşeğindeki annelerde de vardır. Yaşamak için ölmek zorunda kalanlar da cabası." Yaşamak ciddi bir müessesedir. Ve sizi temin ederim ki ucuz bir yaradır aşk. Siz bir de özlemi görün.