Ebrar Ercan

Ebrar Ercan
@Ebrarercan
Bazen hayatım, karşılıksız çıkmış gibi hissediyorum. Sanki ben yakanın bir ucundaki düğmeyim ve sanki yakanın diğer ucuna kimse ilik açmamış!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eski bir özdeyişe çok inanıyordum: İyi adamlar hiçbir şey yapmadıklarında kötülük zafere ulaşır. ~Simon Kernick~
1942. EYLÜL 15. Ve her harf, her rakam üstünde ayrı ayrı durarak mırıldandı: "1942. EYLÜL, 15!.." Bu nasıl olur? Daha, Gazi'nin onuncu yıl dönümünde söylediği nutkun son kelimeleri kulaklarında çınlıyor: "Ne.. muu.. tlu.. Tür.. kü.. m.. di.. ye.. ne..."
Sayfa 227