Ebrar

Ebrar
@Ebrarozmen
…yollar bir türlü bitmiyor. Ama herkes yine de bir yerlere gidiyor. Yine yetişmeye çalışıyorlar. Kimse durmuyor, kimse dinlemiyor ve kimse beklemiyor.
Sayfa 13
Reklam
Önsöz Yerine
Yarım kalmış hiçbir şeyi sevemedim ben. Yarım kalmış sevdaları, yarıda bırakılmış kitapları, yarısı dinlenmiş şarkıları, yarım içilmiş çayları bile. Ama büyüdükçe hiçbir şeyin tam ve tamam olamadığını da anladım.
Sayfa 8