bênav

bênav
baktığın benim, gördüğün sen. ___________________________________
önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. aşağılık insanoğlu her şeye alışır! Fyodor Dostoyevski
Reklam
.. ışığım beni bıraktı artık ateş böceği topladım karanlıklarıma
xewnek bû, nebû rast..
bu esmer yüzlü gülüşü en iyi ben tanırım buğdaya hasret toprağı bileğine değen halhalı yıldızları, geceyi ve ayın yüzündeki yansımasını ve kelimelerin sustukça ne çok anlamlar barındırdığını dudaklarında bir ben bilirim, en iyi ben bilirim..
nasıl da öfkeliyiz her şey olmuş gibi ne kadar sakiniz hiçbir şey olmamış gibi..