Mümkün mü bu?
Evet,mümkün!...
Nasıl?
Unutarak!
Unutarak mı?
Elbette!... Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında.
Ya hatırlamak!...
Evet,o da var.Ömür böyle geçiyor işte;kâh unutup kâh hatırlayarak.
... akşamüstleri gayr-i ihtiyarî insanın omuzlarına bir ağırlık çöküyor,ortalık kararıyor: "Bir gün daha geçti. Bu hep böyle mi geçecek?"diye mahzun bir düşünce kaplıyor ve bu düşünce bazen derinleşiyor, gece yarılarına kadar devam ediyor.