'' Haydi ,deniz kenarına bir yere gidip dolaşalım...Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor; geniş,uçsuz bucaksız bir şeye... ve sana bakmak istiyorum!
Bİliyordum ki bu herkesinkine benzeyen aşk az bir zaman sonra yok olunca arkasında bir boşluk değil,bizi asıl birbirimize bağlayan bu ebedi anlaşmayı bırakacaktır.
Ebrunur ışıklı
@Ebrrunur
·
Bir sevkıtabii bizim birbirimize herkesten cok yakın olduğumuzu bana fısıldıyordu. Bilmediğimiz bir kuvvet her ikimizin içine müşterek bir şey koymuştu.
Bir sevkıtabii bizim birbirimize herkesten cok yakın olduğumuzu bana fısıldıyordu. Bilmediğimiz bir kuvvet her ikimizin içine müşterek bir şey koymuştu.