Ebru

“Ey nefsim” dedi “Sen hiç susmayacak mısın?”
Reklam
Nefsine zor gelen hakkında hayırlı olandır.
Mutlu olmak için birden fazla şey gerekiyor. Eğer mesele para olsaydı, o zaman her milyoner, trilyoner mutluluk sarhoşu olurdu.
Sizinde böyle hissettiğiniz anlar oluyor mu?
Bir havuz dolusu molozun içinden güçlükle ilerlemeye çalışıyormuşum gibi hissediyorum. İlerleyemiyorum.
Ben o gece dinlediğim şeyleri öldükten sonra bile unutamam.
Reklam